LEVERING

Hjemmelevering

Se om vi leverer til deg

SPØRSMÅL OM LEVERING:

Hva er leveringsdagen? Vennligst velg et alternativ i kassen. Vi leverer til over 3000 postnummer.

Vi leverer til utvalgte postnummer i Oslo-regionen - Vestfold, Østfold, og Innlandet mellom 16:00 og 22:00 på mandag eller tirsdag, samt mellom 14:00 og 20:00 i helgene. Vår leverandør, Bring Ekspress eller GORDON, vil informere deg som kunde om leveringstidspunktet via SMS og sporingslenke..

Vi leverer til Bergen, Stavanger og Trondheim på mandag eller tirsdag mellom 16:00 og 22:00. Vår leverandør, Bring Ekspress, vil informere deg som kunde om leveringstidspunktet via SMS og sporingslenke.

For levering utenfor sentrale områder, er leveringstiden mellom 1-4 dager fra sendingstidspunktet hver mandag. Vær oppmerksom på at pakkene er forhåndsmeldt, men det betyr ikke at de er sendt fra oss ennå. Bring vil sende informasjon om leveringen både på e-post og mobil.

For henting er tidsrammen mellom 08:00 og 16:00 mandag til fredag.

Hva koster leveringen? Leveringsprisen varierer avhengig av leveringsområdet, og denne prisen kan variere fra 109 kr til 349 kr. Prisen per levering er beregnet ut ifra området og tar hensyn til alle logistikkkostnader knyttet til plukking, pakking, emballasje, kostnader på terminaler, utkjøring og oppfølging av leveransen. I de fleste tilfellene er prisen per levering faktisk lavere enn de faktiske kostnadene.

Må jeg være hjemme for levering? Det er viktig at adresse- og leveranseopplysningene dine er korrekte. Våre sjåfører ringer alltid på døren ved levering. Dersom sjåføren ikke får kontakt med deg, vil leveransen settes igjen på trappen/ved døren dersom sjåføren anser det som forsvarlig.

Bor du i blokk eller en boenhet med flere innganger, kan vi bli nødt til å ta med leveransen din i retur. I de tilfeller der leveransen er satt igjen ved leveringsadressen din, er ansvaret for matkassen overdratt til deg. 

Er vi nødt til å ta matkassen med i retur, vil du bli belastet for bestillingen og en eventuell gebyr for omlevering. Vi anbefaler å avtale med en nabo som kan ta i mot matkassen eller slippe sjåføren inn ved levering, dersom du ikke er hjemme.

Maten leveres i en pappeske med is-pakker, som gjør at den kan holde seg i skyggen i opptil 4 timer. For sendinger utenfor sentrale områder, blir maten sendt i isoporesker.

Hva skal jeg gjøre med isoporesken (postsendinger)? Vi foreslår at du kaster isoporesken på en miljøvennlig måte..

Hva skjer hvis av en eller annen grunn vi ikke kan levere? For postsendinger blir pakken levert til nærmeste postkontor. Det er ditt ansvar å hente pakken der. For lokal levering vil vi forsøke å levere pakken på nytt, og du vil bli belastet for et nytt leveringsforsøk. Merk: Terminaler i Stavanger, Bergen og Trondheim har ikke muligheten til å lagre leveransen din på fryselager.