BESTILLINGER

1. Hva gjør jeg hvis jeg har fått levert ufullstendige måltider eller måltider det er noe feil med?

Hvis du oppdager et problem med bestillingen din, ber vi deg melde fra om dette på e-post til post@trenogmat.no innen 24 timer. Vi vil ikke kunne behandle eventuelle problemer som rapporteres etter denne tidsrammen. Vennligst legg ved bilder og oppgi så mange detaljer som mulig når du rapporterer eventuelle problemer.

2. Kan jeg velge en fremtidig leveringsdato?

Ja. Vennligst spesifiser dette i kommentarfeltet. Leveringsdatoene er knyttet til våre faste leveringsdager eller utsendingsdager, som er som følger: Mellom Randaberg og Nærbø: på onsdager mellom 18-22 For postnummer 0001-6000: på mandager og tirsdager For postnummer 6001-9999: på mandager.

3. Hva er bestillingsfristen?

For signaturmåltider er bestillingsfristen kl. 09.00 på utsendingsdagen/leveringsdagen. For egenkomponerte (A La Carte) måltider er fristen kl. 09.00 dagen før.

4. Hvor mange måltider er det plass til i hver isoporboks?

Hvor mange måltider som passer i hver boks, avhenger av om du bestiller tilpassede måltider eller signaturmåltider. For signaturmåltider inneholder den minste matboksen 10 måltider, mens den største inneholder 24. Kapasiteten til isoporboksen varierer for tilpassede måltider, som har større porsjoner og krever større måltidsbeholdere.

5. Kan jeg bruke rabattkoden etter at jeg har sendt inn bestillingen?

Nei, dessverre. Etter at bestillingen er sendt, er det ikke mulig å endre bestillingen eller betalingsalternativene. Sørg for å bruke rabattkoden din neste gang du bestiller fra oss.

6. Hva om jeg har matallergi?

Vi følger strenge praksiser og gjør vårt beste for å unngå krysskontaminering, men vi kan ikke garantere at måltidene dine er helt fri for allergener.
Matallergi kan gi alt fra milde til alvorlige reaksjoner. Vi oppfordrer deg til å være oppmerksom på ingredienslisten når du bestiller Trenogmat-måltider, da noen av våre signaturmåltider inneholder vanlige allergener som peanøtter, nøtter, melkeprodukter og hvete. Hvis du har noen form for matallergi, oppfordrer vi deg til å kontakte oss på forhånd – vi svarer gjerne på spørsmål om maten vår og kan gi deg nærmere informasjon om hvilke måltider som er frie for ulike allergener.

7. Har dere glutenfrie produkter?

Vi har flere slike. Ta gjerne kontakt for mer informasjon om hvilke glutenfrie alternativer vi kan tilby. Sørg for å nå ut for å finne ut hvilke alternativer som er Glutenfri fra vårmeny. Selvfølgelig vi har de vanlige måltidene, som lar deg få en rekke glutenfrie alternativer.

8. ABONNEMENT

Vi tilbyr abonnementer der du kan få levert maten en gang i uken, annenhver uke eller en gang i måneden. Hvis du registrerer deg for et abonnement, trekkes prisen fra kortet ditt periodvis fom. dagen abonementet er oppretet. Hvis det ikke er nok midler på kortet ditt, sender vi en faktura. NB! Et fakturagebyr på 89 kr kommer i tillegg. Du kan velge å kansellere, pause eller endre hyppigheten på sendingene knyttet til abonnementet ditt, via brukerkontoen din (paypal) eller via mail : post@trenogmat.no

9. Hva er holdbarheten?

Måltidene er holdbare 3 mnd. fra pakkedato hvis måltidene oppbevares ved -18°C. Hvis maten tines, er holdbarheten 4 dager ved oppbevaring i kjøleskap ved 0-4°C.

10. Hvilke ingredienser bruker dere?

Vi prioriterer bruk av lokale ingredienser. Leverandørene våre er lokale gårder og grossister.

11. Hvordan beregne dere næringsinnholdet?

Vi bruker Mattilsynets beregningsskjema for næringsinnhold samt standardiserte tilberedningsmetoder og veiing av alle ingredienser til nærmeste gram – og selvsagt nøyaktig porsjonering. Næringsinnholdet vil være 95-100 % korrekt i de fleste tilfeller.

12. Deklarasjon av næringsinnhold

Alle våre måltider er merket med en standardetikett med opplysninger om næringsinnhold, som tilfredsstiller Mattilsynets regler for matmerking. Strekkode for registrering i MyFitnesspal følger også med.